Giżycko
#MazuryInspirują – to hasło nowej wizerunkowej kampanii Giżycka. Miasto chce nie tylko przypomnieć o sobie turystom, ale także pokazać mieszkańcom wyjątkowe i mało znane miejsca. W portalach społecznościowych Urzędu Miejskiego w Giżycku pojawią się zdjęcia opatrzone hashtagami #MazuryToCzystePowietrze czy #MazuryIdealneDoPracy.
Dzięki takiej formie kampanii ratusz nie wyda na działania ani złotówki.
– Będziemy wykorzystywać zdjęcia będące w naszych zasobach – mówi Małgorzata Kulas-Szyrmer z giżyckiego magistratu.
Akcja ma także zachęcić turystów do planowania pobytu na łonie Mazur. Podczas tegorocznego sezonu, pomimo epidemii, w grodzie nad Niegocinem kwitł ruch wypoczynkowy. Żeglarska stolica Polski przyciągała przede wszystkim możliwością bezpiecznego spędzenia czasu na wodzie, w wąskim gronie przyjaciół czy rodziny.
– Chcemy cały czas budować pozytywny wizerunek regionu i samego Giżycka. Turyści nie mogą niestety nas odwiedzać wypoczynkowo, ale mogą korzystać z Mazur służbowo – zaznacza Małgorzata Kulas-Szyrmer.
Urząd Miejski w Giżycku posiada profile na Facebook’u, Instagramie i Twitterze. Pojawiły się tam już pierwsze zdjęcia z cyklu #MazuryInspirują.
Źródło: Radio 5
Autor artykułu: mp