Radio 5

Ograniczony dostęp do urzędu

Giżycko

Bezpośrednią obsługę klientów ograniczył od poniedziałku (19.10.20) giżycki Urząd Miejski.

Wszystkie sprawy można załatwić telefonicznie lub przez internet. Do kontaktu z urzędnikami zalecane są platformy www.cyfrowe–mazury.pl, ePUAP: www.gov.pl, www.obywatel.gov.pl.

Obsługa bezpośrednia i osobista klientów będzie możliwa tylko w wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym.

– Należy też liczyć się z tym, że załatwianie spraw może trwać dłużej – mówi Małgorzata Kulas-Szyrmer z giżyckiego ratusza.

https://archiwum.radio5.com.pl/wp-content/uploads/2020/10/urzad1.mp3?_=1

Wszystkie płatności powinny być dokonywane przelewem na konto urzędu.

https://archiwum.radio5.com.pl/wp-content/uploads/2020/10/urzad2.mp3?_=2

Zawieszone zostały też bezpośrednie spotkania z burmistrzem Giżycka.

https://archiwum.radio5.com.pl/wp-content/uploads/2020/10/urzad3.mp3?_=3

Zmiany w obsłudze klientów giżyckiego ratusza obowiązują do odwołania.

Źródło: Radio 5
Autor: wk