Radio 5

PKS w nowych barwach

Pod nową marką i w nowych barwach będą jeździć do Warszawy autobusy suwalskiego PKSu. Przewoźnik postanowił wziąć udział w tworzeniu SuperPKSu – nowej marki, która ma się kojarzyć z komfortem podróży i atrakcyjnymi cenami biletów. Inicjatorem przedsięwzięcia jest firma technologii – Teroplan. W oparciu o polskich, lokalnych przewoźników chce zbudować markę, która będzie mogła rywalizować z silną konkurencją. Szczegóły przedsięwzięcia przedstawił dziś podczas konferencji prasowej Andrzej Soroczyński, prezes firmy.

https://radio5.com.pl/wp-content/uploads/2016/06/Andrzej-Soroczynski-prezes-firmy-Teroplan-o-SuperPKSie-27-06-16.mp3?_=1

W tym celu Teroplan zainwestuje między innymi w oklejenie autobusów i promocję. W zamian chce prowizję od sprzedanych drogą internetową biletów. W Suwałkach swoje koszty szacuje w granicach pięćdziesięciu – stu tysięcy złotych. Oprócz suwalskiego PKSu w projekt zaangażował się przewoźnik z Elbląga. Leszek Cieślik, prezes suwalskiego PKSu liczy, że taka konsolidacja sił przyniesie przewoźnikowi korzyści.

https://radio5.com.pl/wp-content/uploads/2016/06/Leszek-Cieslik-prezes-suwalskiego-PKSu-o-SuperPKSie-27-06-16.mp3?_=2

Pierwsze autobusy w nowych czarno-żółtych barwach i napisami – SuperPKS, ruszą na trasę pierwszego lipca.