Swoje uwagi do Strategii Promocji Suwałk na lata 2016 – 2020 mogą zgłaszać mieszkańcy miasta. Przygotowany dokument przewiduje działania w kierunku wzmocnienia wizerunku Suwałk, promocji walorów turystyczno-rekreacyjnych, sportowych, kulturalnych i gospodarczych. W tym celu przewiduje szereg działań. Między innymi organizację zimowego festynu rodzinnego „Suwałki – aktywny biegun zimna” z zawodami psich zaprzęgów, warsztatami rzeźbienia w lodzie, lepieniem największego bałwana lub konkursem na najśmieszniejszą prognozę pogody. Innym działaniem promocyjnym jest wprowadzenie nowych gadżetów reklamowych z wizerunkiem maskotki miasta – Misiem UśMichem. Tutaj autorzy wymieniają między innymi rękawiczki, nauszniki, czapki, termofory, ładowarki do telefonów, podgrzewacze do kubków i podgrzewane kapcie zasilane z gniazd USB. Swoje uwagi do planu promocji mieszkańcy mogą zgłaszać pisemnie lub drogą elektroniczną do 11 lutego.
Opinie i uwagi dotyczące konsultowanego dokumentu należy zgłaszać do Wydziału Kultury, Turystyki i Promocji Urzędu Miejskiego w Suwałkach na udostępnionych formularzach, w niżej podany sposób:
drogą pisemną – w kopercie z dopiskiem „Konsultacje strategii”, poprzez przesłanie pocztą na adres: Urząd Miejski w Suwałkach Wydział Kultury, Turystyki i Promocji 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza 1 lub złożenie w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach,
drogą elektroniczną – przesłanie na adres: ktp@um.suwalki.pl lub aandrulewicz@um.suwalki.pl albo mtreter@um.suwalki.pl