Suwałki
Do świąt został niespełna tydzień. Przed nami czas spotkań rodzinnych i odpoczynku. To także ,,gorący” okres zakupów. Aby te były udane, warto wcześniej na ,,chłodno” zapoznać się z prawami, jakie nam przysługują. Problem z reklamacją, wadliwym towarem czy usługą, która, mimo zapewnień sprzedawcy, po zakupie nie działa jak powinna – to najczęstsze problemy, z jakimi spotykają się konsumenci. Na wszystkie te sytuacje i wiele innych rozwiązanie zna rzecznik praw konsumenta. Jak mówi Ewa Harasim, Miejski Rzecznik Praw Konsumentów w Suwałkach, gość Radia 5, przysługuje nam szereg praw, o których często zapominamy.
Jak ustrzec się przed nieuczciwymi sprzedawcami?
Z porad miejskiego rzecznika praw konsumenta skorzystać można osobiście w pokoju nr 2 Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub telefonicznie dzwoniąc pod numer (87) 562-82-08.
Godziny pracy rzecznika:
poniedziałek, w godz. 08.00 – 16.00
wtorek, środa i czwartek, w godz. 07.30 – 13.30
piątek, w godz. 07.30 – 11.30
Autor: MZ