Radio 5

Zakupy lepiej robić na chłodno

Suwałki

Do świąt został niespełna tydzień. Przed nami czas spotkań rodzinnych i odpoczynku. To także ,,gorący” okres zakupów. Aby te były udane, warto wcześniej na ,,chłodno” zapoznać się z prawami, jakie nam przysługują. Problem z reklamacją, wadliwym towarem czy usługą, która, mimo zapewnień sprzedawcy, po zakupie nie działa jak powinna – to najczęstsze problemy, z jakimi spotykają się konsumenci. Na wszystkie te sytuacje i wiele innych rozwiązanie zna rzecznik praw konsumenta. Jak mówi Ewa Harasim, Miejski Rzecznik Praw Konsumentów w Suwałkach, gość Radia 5, przysługuje nam szereg praw, o których często zapominamy.

https://archiwum.radio5.com.pl/wp-content/uploads/2019/12/harasim-1.mp3?_=1

Jak ustrzec się przed nieuczciwymi sprzedawcami?

https://archiwum.radio5.com.pl/wp-content/uploads/2019/12/harasim-2.mp3?_=2

Z porad miejskiego rzecznika praw konsumenta skorzystać można osobiście w pokoju nr 2 Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub telefonicznie dzwoniąc pod numer (87) 562-82-08.

Godziny pracy rzecznika:

poniedziałek, w godz. 08.00 – 16.00
wtorek, środa i czwartek, w godz. 07.30 – 13.30
piątek, w godz. 07.30 – 11.30

Autor: MZ