02.01.2019
Ełk
Szereg urzędowych spraw ełczanie załatwią bez konieczności wychodzenia z domu. Urząd Miasta rozpoczyna realizację projektu wdrażania 16 e-usług. Zamiast wizyty w urzędzie, wystarczą komputer z podłączeniem do internetu. Poprzez stronę internetową złożyć będzie można m.in wniosek o jednorazową zapomogę z tytułu urodzenia dziecka.
Jak zaznacza prezydent, to rozwiązanie służące również ochronie środowiska.
Całkowita wartość projektu wdrożenia e-usług i zakupu potrzebnego sprzętu to około 3 mln zł. Z tego ponad 2,5 mln zł to dotacja z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020. Wkład własny miasta wyniesie ponad 450 tys. zł.
Projekt rozpocznie się od 28 lutego 2019 r. i będzie realizowany do 30 września 2020 r.
Źródło: Radio 5
Autor: jwe,wk