04.12.2020
Bez budowania linków zewnętrznych pozycjonowanie stron internetowych nie będzie cieszyło się aż takim poziomem popularności. Warto zdać sobie z tego sprawę i przemyśleć inwestycję chociażby w artykuły sponsorowane. Jak to jednak zrobić z głową? Tak aby kampania SEO rzeczywiście była niezwykle przydatna przy promowaniu konkretnego produktu bądź całej marki. Część wskazówek znajduje się w spisie białego kapelusza. Podpowiadamy, w jaki sposób zamawiać artykuły.
Na zewnętrznych publikacjach nie warto oszczędzać. Postaw na skuteczne pozycjonowanie
Nie od dzisiaj wiadomo, że algorytm Google wyczulony jest na punkcie wysokiej klasy treści. Należy więc zadbać o to, aby artykuł sponsorowany całkowicie zaspokajał oczekiwania sztucznej inteligencji wobec tego typu praktyk przy pozycjonowaniu stron internetowych. Warto postawić na nieco droższe rozwiązanie i wykupić publikację w zdecydowanie bardziej renomowanym portalu. Bezpośrednio wpłynie to na jakość analizy odnośnika. Mało przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z tego, że algorytm pozytywnie ocenia nie ilość, a właśnie wartość linku osadzonego w treści. Pod uwagę brana jest chociażby popularność serwisu, a także techniczna strona contentu. Co ciekawe, jeszcze kilka lat temu było zupełnie na odwrót. Wówczas przywiązywało się uwagę wyłącznie do mocnego nasycenia linkami prowadzącymi do strony Klienta, które bardzo często osadzane były przez platformy stworzone wyłącznie pod tego typu zabiegi. Mało tego, również sam tekst wyglądał zupełnie inaczej. Królowały tzw. precle, czyli linie z nienaturalnym umieszczeniem kluczowych fraz. Dzisiaj pozycjonowanie stron przeszło diametralną zmianę. SEO docenia mocne zaangażowanie w tworzenie marketingu sieciowego.
Perfekcyjny artykuł sponsorowany krok po kroku. Zobacz, jak go napisać!
Skoro wiesz już, gdzie warto umieścić artykuł sponsorowany, czas na poruszenie kwestii jego stworzenia. Tym możesz zająć się na własną rękę bądź powierzyć taki obowiązek specjaliście z krwi i kości. Doświadczonych copywriterów znajdziesz w agencji Afterweb, które funkcjonuje na współczesnym rynku reklamy w internecie już od ponad dekady. Kluczowym czynnikiem w takim zabiegu, jak pisanie tekstu sponsorowanego, jest umiejętny balans pomiędzy frazami kluczowymi a naturalnością treści. Charakterystyczne hasła śmiało można wplatać w tytuły oraz nagłówki, które są praktycznie obowiązkowym elementem pierwszorzędnej klasy artykułu. Również te regionalne, zawierające człon z nazwą miasta np. Lublin czy innego ważnego dla losów Twojej działalności miejsca. Przestrzegaj zasad poprawnej polszczyzny, dbaj o kompleksowe wyczerpanie tematu oraz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania w branży. Przy tym należy unikać nagłówków typu clickbait. Stawiają Cię one w negatywnym świetle, a przecież nie taka jest rola współczesnych artykułów sponsorowanych.
Artykuł sponsorowany