16.06.2016
O bezpieczeństwie na drogach i nowych trendach w zimowym ogumieniu dyskutowali subdilerzy i przedstawiciele firm oponiarskich w regionie. Organizatorem spotkania był Walmar Drażba, który do jednego z augustowskich hoteli zaprosił między innymi przedstawicieli firmy Michelin. Potentat na rynku ogumienia na całym świecie zatrudnia dziś ponad 100 tysięcy osób i rocznie produkuje niemal 150 milionów opon. – Przede wszystkim stawiamy na jakość i partnerstwo – mówi Jose Domingo Castillo Fontan, członek zarządu Michelin.
Czerwiec okazuje się idealnym czasem do rozpoczęcia zimowej kampanii opon. Należy bowiem wprowadzić nowe typy opon, przedstawić je subdilerom i powoli wprowadzać do sprzedaży. – Zimowe opony, zwłaszcza w naszym klimacie są natomiast niezbędne i zdecydowanie podnoszą bezpieczeństwo jazdy – zapewnia Walerian Drażba, prezes suwalskiej firmy.
Na koniec szkolenia na wszystkich uczestników czekał też rejs statkiem po augustowskich jeziorach.