15.12.2020
Region
Podczas przedświątecznych zakupów pamiętajmy o swoich prawach – mówi Anna Micielica, Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Suwałkach. Pomimo epidemii koronawirusa mieszkańcy Suwalszczyzny tłumnie ruszyli na zakupy. Wiele osób kupuje też przez internet. Nie wszyscy jednak znają swoje prawa. Trudności z reklamacją czy wadliwym towarem to najczęstsze problemy, z jakimi spotykają się konsumenci. Anna Micielica przypomina też, kiedy zakupiony towar możemy zwrócić.
Klienci spotykają się też z niezgodnością cen na metkach i przy kasie. Co zrobić, jeśli kwota do zapłaty okazuje się wyższa niż ta, która widnieje przy produkcie?
Każdy konsument może też skorzystać z prawa reklamacji. – Jeśli kupiony towar jest wadliwy możemy go reklamować – dodaje Anna Micielica.
Pomoc przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów udzielana jest od poniedziałku do piątku w siedzibie Starostwa Powiatowego w Suwałkach lub telefonicznie 87 565 92 77.