28.06.2016
Pod nową marką i w nowych barwach będą jeździć do Warszawy autobusy suwalskiego PKSu. Przewoźnik postanowił wziąć udział w tworzeniu SuperPKSu – nowej marki, która ma się kojarzyć z komfortem podróży i atrakcyjnymi cenami biletów. Inicjatorem przedsięwzięcia jest firma technologii – Teroplan. W oparciu o polskich, lokalnych przewoźników chce zbudować markę, która będzie mogła rywalizować z silną konkurencją. Szczegóły przedsięwzięcia przedstawił dziś podczas konferencji prasowej Andrzej Soroczyński, prezes firmy.
W tym celu Teroplan zainwestuje między innymi w oklejenie autobusów i promocję. W zamian chce prowizję od sprzedanych drogą internetową biletów. W Suwałkach swoje koszty szacuje w granicach pięćdziesięciu – stu tysięcy złotych. Oprócz suwalskiego PKSu w projekt zaangażował się przewoźnik z Elbląga. Leszek Cieślik, prezes suwalskiego PKSu liczy, że taka konsolidacja sił przyniesie przewoźnikowi korzyści.
Pierwsze autobusy w nowych czarno-żółtych barwach i napisami – SuperPKS, ruszą na trasę pierwszego lipca.