23.06.2020
Sejny
Tymczasowe zmiany w organizacji pracy wprowadził Urząd Miejski w Sejnach. To działania prewencyjne, w związku z wykryciem ośmiu przypadków zachorowań na koronawirusa w powiecie sejneńskim. Kontakt z urzędnikami możliwy jest przede wszystkim telefonicznie, drogą elektroniczną i pocztową. Na parterze budynku ratusza, przy wejściu głównym, wyznaczona jest strefa zamknięta do obsługi interesantów. Podania, wnioski, dokumentacja i przesyłki podlegają 48 godzinnej kwarantannie. Wizyty interesantów w wyjątkowych przypadkach są możliwe wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.
Urząd Miejski w Sejnach – Sekretariat/Centrala: 87/5162073; sekretariat@um.sejny.pl
Urząd Stanu Cywilnego: 87/5162075 (dowody osobiste, meldunki, urodzenia, zgony)
Autor: IW
Źródło: UM Sejny