17.01.2020
Suwałki
Prawie 600 usterek zgłosili mieszkańcy Suwałk w aplikacji „NaprawmyTo”. To narzędzie, uruchomione przez urząd miejski, umożliwia zgłaszanie wszelkich zauważonych problemów, związanych z funkcjonowaniem miasta. Podstawową funkcją serwisu jest możliwość zaznaczenia lokalizacji problemu na mapie, opisania go oraz automatycznego poinformowania o takim zgłoszeniu osób odpowiedzialnych za rozwiązywanie określonych spraw. Aplikacja została uruchomiona w czerwcu 2018 roku. – Suwalczanie zgłaszają głównie nieświecące latarnie i dziury w drodze – mówił w piątek (17.01.20) w Radiu 5 Czesław Renkiewicz, prezydent Suwałk.
Magistrat zajął się także niewykonanymi do tej pory usterkami. Nie udało się rozwiązać ponad 60 zgłoszonych pozycji. – Te usterki nie znajdowały się na terenach, zarządzanych przez ratusz – dodaje Renkiewicz.
Autor: IW