07.04.2016
Nowoczesna hala produkcyjna firmy Malow, 8 edycja Suwałki Blues Festiwal czy woda mineralna „Augustowianka” powalczą o tytuł Podlaskiej Marki 2016. To jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych konkursów organizowanych w województwie podlaskim. Spośród ponad 140 produktów, firm i inicjatyw społeczno-kulturalnych specjalna kapituła pod przewodnictwem Marszałka Województwa Podlaskiego wyłoniła 18 finalistów – w sześciu kategoriach, między innymi: inwestycja, odkrycie, czy produkt użytkowy. Wśród najlepszych nie zabrakło akcentów z Suwalszczyzny i Augustowszczyzny. W kategorii produkt spożywczy znalazła się woda Augustowianka, w kategorii wydarzenie – kolejna edycja Suwałki Blues Festiwal, a w kategoriach inwestycja oraz produkt użytkowy – firma Malow. Podlaską markę wyłonią wspólnie grupa ekspertów i mieszkańcy województwa podlaskiego za pośrednictwem strony internetowej www.podlaskamarka.pl
Na zwycięzców oprócz prestiżu i pamiątkowych statuetek czekają też nagrody finansowe.